Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, April 1, 2013 | 2:25 AM | 0 Atasinchi

Hai ! assalammualaikum.. fuyoooo, lama ba'hang aku tak update blog. busy der ! kerja kerja kerja. tu la hobi aku sekarang. eh,hobi?? bukan hobi tapi rutin aku. * spider tiba2 lalu * haiyoooo,tengah cuci blog aku boleh pulak spider nih buat iklan. haihh. -___________-

okayy,nampak dak title ataih tu?? huaaaa, sedih woihhh.. dah bapa lama aku dengan dia gaduh. eh gaduh?? hmm entah la weh. aku taktau nak bagitau macamana. dia lama tak contact aku. start dari aku dapat result haritu g.aku mcj pun dia tak balas. haihhh.. aku tak boleh ar. he's part of my life. takdak dia dalam hidup aku memang kacau bilau aku. setiap hari mesti teringat dia.. setiap saat,minit,jam aku mesti teringat kat dia. tak pernah lupa dia. lebih2 lagi bila ada masalah macam nih. aku mesti selalu pikiaq macam mana nak settle masalah.. time kerja pun aku mesti dok pikiaq dia sampai kerja aku jadi tak bechus(elok). dia segala galanya bagi aku . even he's just my brother,but he's very important to me okayyy.. very very very and trillion very important to me. aku sedih weh kalau tiba2 dia mintak putus. aku takmau ! aku nak dia jadi adik aku sampai bila2.

kalau pasai dia jeles aku ada adik angkat lain selain dia tu tak jadi masalah pun sebenarnya. sebab memang aku takdak adik angkat lain. adik as my junior ada la ramai. tapi dia jah yang paling paling aku sayang.sayang sangat2.. *nasib baik dia ada awek dah,kalau tak dia pakwe aku sorang* hmm,wahai Mohamad Amirul Hafiz Bin Mohamed Tahir . hanya adik yang kak sayang sangat2. just you ! :'(

semalam(Ahad) aku pi sekolah. ada hamba Allah ni cerita kat aku pasai dia dok kim salam kat budak form2 nih. tahun lepas aku pun dah taw dia nih dok rapat dengan budak pempuan nih.. dalam dok kata takmau contact dengan budak pempuan tu,tup tup dok ber'kim salam' pulak sekarang. aku 'hangat' weh.. panas telinga aku kot. thanks to hamba Allah. aku tak suka dia rapat dengan budak tu. budak tu agak G...... . paham2 ja laa..aku takkan jadikan ini sebagai sebab kami gaduh. aku akan buat taktau jah kalau dia ada orang lain. aku takmau jeles tak menentu sebab kalau dia sayang aku memang dia sayang aku. aku akan yakin yang tu. biar beribu berkawan tapi sorang disayang(as his sister). eh,betul ka ayat aku nih? ahh,hentam jah la. huhu.



arghhhhhh ! pening aku dok pikiaq pasai nih. kawan2 aku dok kata biaq jah pasai nih. adik angkat jah pun bukannya pakwe.. depa kata aku buat terok. mau aku tak buat terok . dia nih jah yang ada dalam hati aku sorang as my special brother. dah tiga tahun aku dengan dia. aku sayang sangat2 dengan hubungan nih. aku akan sayang dia sampai aku jumpak jodoh aku,. ya la kan, takkan nak sayang dia lebih daripada jodoh aku pulak. sebab jodoh aku sehingga ke Jannah. InsyaAllah. :')

hmm,aku rindu kami yang dulu2.apapun aku berdoa agar hubungan kami nih kembali seperti biasa. Amin.aku akan tunggu sampai bila2 evenpun aku terpaksa tunggu sampai aku tua sekalipun mati.takkan pernah LUPAkan dia.



 I MISS YOU SO MUCH MY DEAR BROTHER.
ME LOVE YOU SO DAMN MUCH.  :'(
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google