Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, June 2, 2013 | 7:29 AM | 0 Atasinchi


Assalammualaikum.


Huu, sekarang aku secara rasminya telah menjadi pelajar Kolej Matrikulasi Selangor. KL kauu haaa. Hahaha. Errr,okay now ak berada di Banting atau lebih femes lagi orang kata KL. Kay,kena cakap keyel la macam nih. Eh2 ! kesah pulak aku kan. Apapun,aku nak cakap Kedah jugakk. Wehuuuu ! jati Kedah masih tetap bersemadi dalam jiwaku .. kahkahkah. POYOOO  ! :D
Aku masuk daftar ke KMS pada 27hb Mei 2013. First day daftar pun dah penat sebab pukul 4 tu dah da program. Besa laa minggu MPPB kan.. haa, taktau apa tu MPPB?? MPPB tu Minggu Pendaftaran Pelajar Baru. Macam minggu orentasi gak laa. Perghhh ! nk habaq mai,penat woihh minggu nih. Aku sampai tak dan nak makan laa. Isnin sampai jumaat aku dan makan dua kali jah haa. Keja dok minum ayaq jah sampai perut kembung. Hee,hat tu aku mohong.. cepat dahaga kot dok tang nih. Al-maklum laa kolej berhampiran dengan pantai. Pantai kan panaih. Hooooo.. masa MPPB nih aku da belajaq nak cheers. Haaa,hat ni pling best. Okay,meh aku nak gitau cheers aku.. opsss ! sebelum tu aku nak gitau yang aku nih kolej kediaman Mira. Mira nih walaupun kasaq tapi still ada sifat kewanitaan. Acewaahhh ! haha..
·         Miraaa ! : we are the best,we are the best,we are the best of all the rest,nobody can challenge mira,we arethe best of all the rest..
Kali kedua jerit Mira kena cheers kuat2 dan nyanyi lebih laju. Huuu, semangat gilaaa ! ;)
Okay,cheers hat nih nak lawan dengan kolej kediaman hat lain punya..
For Vega :   Dah habis dah???
·         Chalo bette chalo bette,Vega Vega ! dik gedik gedik gedik gee dik gedik gedik gedik. Hak hak hakhak tuiiiii !
Polaris : Hey Polaris !·         Hey Polaris,wassuasuasa,kici kici pom pom,hey wale wale wale,walaweii laa
Canopus: Canopus? Apa lagi Mira..·         Meoww meowww . takotnyeee
Capella : eleh Capella·         Pigiiiidaaaa.
Hahhaha,best kan kami punya cheers. Haa, msti depa2 nih tak puaih hati. Konfem kami kena boo punyaa. Tapiiii,ada kami kesahh. Ada cheers boleh lawan depa balik. Hahahaha.
Hari jumaat tu paling best. Last day for MPPB. Tapi sedih la pulokk sebab nak pisah dahh dengan fasi. Aku dah mula sayang dekat fasi2 aku.papun, lepaih tu aku boleh rehattt, yepiii ! dan2 habeh tu aku tidoq teroih. Wakakakak.. penat k. nak qada balik. Huhuhuh. :P
Esokk,hari aku start kelass. Me soo takutt.. wish me luck k. thank you ! mmuahhh muuah!
Okay laa, chow dlu. Assalammualaikum ~ J
PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google