Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, January 27, 2013 | 5:42 AM | 0 Atasinchi



hai ! back again~ punya lama aku tak update blog aku sejak2 aku kerja kilang nih. busy meh.. mau tak busy?? kalau aku normal shift pukul 4:30 dah kena bangun. awai dak?? haaa, dah tu kena tunggu van mai kol 5:30 pagi depan umah. gelap taw dak?? sejok pun ada. kalau aku tunggu depan umah kang van tu tak nampak aku dengan aziah pulak kan.. hmm,btw aku kena bersabaq laa.. nak cari rezeki bukannya senang kan?? "usaha tangga kejayaan" jyeahhh ! taw aku kilang aku tu buat apa?? buat michrochip. aku buat bahagian soldering. kalau aku dah siap buat kerja aku part tu,aku tolong buat part lain pulak.. first2 memang payah. tapi bila dah belajaq,okayy what ! :D

dalam aku dok kerja nih,aku rasa aku nih macam dah besaq. eh2,memang dah besaq pun aku. azimah2,hang ingat ag kecik lagi ka?? hahah. semua orang perasan muda kan?? weee,aku jah kot.. *tampaq pipi* okay,nak taw dak gaji dia berapa? agak2 ampa berapa ?? *pegang kepala* :P  
meh sini aku bagitau. 
  
  • basic:900
  • advance:200 
okay, yang nih tak termasuk lagi yang kerja shift. hehe. banyak kan??? *mata duitan* eh,kisah pulak aku kan haa.. *tungguuuu ! ini semua pooyooo*

start esok aku shift petang. pi pukul 3:00 balik pukul 11 malam.. sampai kedah dah pukul 12 lebih. hmm,by the way aku kerja kat kilang NationGate kat Prai.. jauh dak?? kahkahkah. *gelak jahat* 

humm,tengah syok dok update nih tiba2 aku teringat dekat kawan aku sorang nih.pagi tadi tiba2 ada mesej masuk. tapi nombor nih takdak dalam contact aku. macam kenai ! *garu kepala* bila tengok betul2 memang sah dia. rupanya,memang aku padam no dia tapi aku still ingat. haihh -___-
huaaaa :'( sedihhh weyh sedihhhh ! hmm,okay laa.. sayang hang weyh Capital A *again Capital A* kalau kita 'ter'jumpak nanti kan,aku nak belanja hang la.. :)

okay la.. wanna on facebook. bubye !

Assalammualakum~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google