Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, January 3, 2013 | 8:04 AM | 0 Atasinchi
0h hai ! assalammualaikum~


who's this?? yeahh ! this is my friend. oppss ! my best friend :) you know what? i'm really love you so damn much (nah,kiss sikit) mmuaahhx :* double miss deh sama kamu.. huaaaa sdeyh2 :'(

ag nak taw dak? hang banyak tolong aku. bagi nasihat kat aku la,give me strength to continue my life. you also always support me friend and i'm also proud of you my dear.. hurmm,kalau hang takdak la aku taktau apa yang jadi kat aku. mesti aku tak kuat macam sekarang.kan3?? (angguk kepala) nggeee~

memandangkan hang satu dorm dengan aku tahun lepaih,aku tak sangka boleh pulak kita dapat katil sebelah sebelah. dah la aku tak percaya yang hang satu dorm dengan aku. lagi pulak tak sangka yang hang dok katil sebelah aku. that moment yang paling aku ingat bila aku mintak makanan kat hang.mesti hang akan cakap macamnih..

memang aku bawa makanan untuk bagi hang makan pun
siryesly aku cakap aku tak terasa pun bila hang cakap macam nih weyh.. lagi aku mintak ada la.. hehe (muka innocent) aku rindu nak tidoq sebelah hang. and the important is moment bila aku kena gerak hang bangun dan jugak sebaliknya. masing2 payah nak bangun bila dah penat sangat. muka hang lagi ar,bila penat memang nampak sangat. soryy mengutuk. kahkahkah( tutup mulut) *comel kan aku gelak?* kk perasan. *nak muntah,sila muntah sekarang* hehe (kenyit mata)

kawan aku sorang nih kan memang hebat. double wow ! dia nih the best conductor wooa ! MasyaAllah ! bila tengok dia conduct kan,cer hampa tengok tangan dia conduct.. double triple sharp gitu (paham apa aku cakap nih?) jangan dok buat muka tak paham. aku sekeh kang. kk kejam.. xD

kalau hampa nak add dia kat fb mahupun follow dia, carilah sendiri nah. muahhahaha (gelak sopan) x)

haa weyh,kalau hampa nak taw kan. blog aku yang cantik molek lagi the bomb nih pun dia yang buat. superb kan kawan aku nih. macam2 dia taw. dah la pandai.. fuhhhhh,tabik spring ( angkat tangan )

okayy laa.. mahu undur diri ini untuk merehatkan minda dan badan aku yang penat.. ceyhh,macam aku kerja hari nih.. mentang2 cuti,keja tidoq jah. hahahahha ( tutup mulut) *malu*


dear friend Nor Izyan Syafiqah Binti Ramizan i love you so fucking damn much.. mmuuuahhhhxx ! :*

sekian ! :)






PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google